Preko 30 godina celo selo pije vodu sa njegovog bunara, a sada ga zatrpava jer nema odakle da plati porez

 



Čiča Miloje je ovih dana obavešten da će od 2021 morati da plaća porez na svoj bunar, ali pošto nema para i jedva spaja kraj sa krajem rešio je da zatrpa bunar iz koga celo selo pije vodu već više od 30 godine.

 Nema lepše vode u celoj Medveđi kaže čiča Miloje. Ovaj Bunar sam iskopao sa svojim bratom i pokojnim ocem. Pošto i dan danas mnoga domaćinstva, u našem planinskom selu nemaju vodu, mnogi se vodom snabdevaju iz mog bunara.

 Kada su mi rekli da ću od 2021 godine, morati da plaćam namete na bunar bio sam iznenađen, jer tako nešto se nikada nije dešavalo u Srbiji. Mislio sam da je u pitanju šala, jer ko bi naplaćivao porez na podzemne vode i bunar koji sam iskopao sam, o svom trošku i na svojoj zemlji. Ipak, izgleda da nije šala i da je država rešila da poveća namete.

 Nažalost ja nemam odakle da plaćam takve namete, jer mi je penzija samo 13.000 dinara i jedva spajam kraj sa krajem i jako sam bolestan, zbog toga sam rešio da zatrpam i srušim bunar koji sam izgradio zajedno sa ocem i bratom.

 Biće mi žao što više neću moći da pijem tu hladnu planinsku vodu, jer kažem vam, nema lepše pijaće vode u našem kraju.

Постави коментар

0 Коментари