Papa zahteva da svi Srbi budu čipovani što pre !


 Vatikan zahteva od Srpskih vlasti da se svi Srbi u što kraćem roku čipuju, kako bi im skorijoj budućnosti bilo omogućeno da pristupe evropskoj uniji.

 Iz Vatikana su poručili Srbiji, da bi neka država mogla da pristupi EU , mora da prati trendove EU i da se pridržava njenih pravila. A najnoviji trend ,a uskoro i obavezno pravilo EU jeste upravo čipovanje svih građana evropske unije i bez toga neće biti moguće pristupiti joj i postati njen član. 

 Evropksa unija i MMF će takođe prestati da daju kredite i pozajmice državama koje svoje građane nisu podvrgli čipovanju.

 Vatikan je Srpskim valstima predložio da mera čipovanja bude obavezna za sve građane, a da građani koji je budu odbili trpe teške zakonske posledice, koje će ih na kraju i primorati da prihvate ovu obaveznu meru. 

 Kako kažu iz Vatikana, za Srbiju već imaju spremnih 7 miliona čipova , koji će Srbiji biti prodati po pristupačnoj ceni i koju će država moći da plaća na rate.

 Takođe, jedan od predloga Vatikana je bio da se čipovanje novorđenčadi vrši odmah nakon što se rode, tako bi se izbegli kasniji problemi , ali bi se i smanjio broj roditelja koji odbijaju da čipuju svoju decu.

 Inače čipovanje se već sprovodi u mnogim državama , a ono će uskoro postati obavezno. Čipovanje će totalno promeniti svet, a od Srbije se očekuje da bude zemlja koja će među prvima, naterati svoje građane, na obavezno čipovanje. 

Постави коментар

17 Коментари

  1. Kakav Papa, kakvi katolici?? neka se cipuju, a prvo on sam vise puta!! Ne treba nam EU ako je uslov cipovanje, kuda ide ovaj svet???

    ОдговориИзбриши
  2. Ko si bre ti ;da ti Srbima odredjujes cipovanje???cipuj se sam i crkni stoko!!

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман14. мај 2020. 08:55

    Papa se baš bavi Carstvom nebeskim...

    ОдговориИзбриши
  4. Neka tatu svog cipuje,mene i moje dete nece sigurno,a neka proba da kazni zato sto odbijam.Ako snosim ja snosice i oni posledice.

    ОдговориИзбриши
  5. Dali je ova informacija laž ili istina? Kdje može se ova informacija provjeriti?

    ОдговориИзбриши
  6. A i vucic isto ako mu zatreba cip neka se i on cipuje

    ОдговориИзбриши
  7. Papa moze da zahteva sta hoce neka on cipuje svoje italijane. Nepada mi na panet da se cipujem. Pa ja ni moga psa nisam cipovala kad sam je drzala. Umrla priridnom smrcu nista joj nije falilo. Cuj bebe da cipuju cim se rode. Da li je on normalan. Nek cipuje sebe ako bas hoce. A i za evbropsku uniju me bas zabole. Sta smo mi robovi robovlasnicko drustvo pa zigodi narod ko stoku. E nece moci . Dosta ste pokrali beba majksma .svi umesani i crkva i policija vlast eno i u engleskoj sram da vas bude sve. Cipuj ti sve svoje a moje nece niko. NISMO MI ZIVOTINJE.

    ОдговориИзбриши
  8. Jel neko hoće da mi objasni razlog za to cipovanje? Sta smo bre mi zveri??

    ОдговориИзбриши
  9. Pa nek prvo cipuju politicare i daju lnarodu programe i pristupne linkove da ih preprogramiramo da budu dobri i poslusni

    ОдговориИзбриши
  10. А зашто овде нема коментара? Је л' ово нешто као ,,Црног Њуза" вест?

    ОдговориИзбриши
  11. Vatikan je uvek bio na strani milijardera i psihopata na vlasti jer su sami psihopate koje zagadjuju ovu planetu. Ti cipovi u sebi imaju nanotehnologiju tj male kompjutere koji preuzimaju duznost naseg imuno sistema a to ne zelim u svom telu ni da zivim milion godina

    ОдговориИзбриши