Srđan Nogo jedino sam ja ušo u Narodnu skupštinu, novinar N1 videli smo da je bilo i drugih ljudi


 Srđan Nogo je juče bio uhapšen i sproveden na saslušanje u Palatu pravde. Protiv njega je podignuta krivična prijava za izazivanje nemira i upad u Narodnu skupštinu, pa je pušten da se brani sa slobode.

 Srđan Nogo je sinoć ispred Narodne skupštine dao i intervju za televiziju N1, on je tom prilikom izjavio da je on jedini koji je ušao u narodnu skupštinu i da niko drugi sem njega to nije učinio. On je pozvao sve nadležne da puste sve ljude koji su uhapšeni na pravdi Boga.


 Srđan Nogo bi već danas trebalo da se pojavi pred tužilaštvom , gde će svu odgovornost za upad u skupštinu preuzeti na sebe. 

 Inače veoma je zanimljivo, da je tokom čitavog intervjua, novinar N1 potencirao na tome, da nije tačno to, da je samo Srđan Nogo izvršio upad u skupštinu već da su bili i drugi ljudi.

 Novinar N1 je u jednom trenutku počeo da se raspravlja sa Srđanom Nogom , pa mu je rekao: Nije tačno da ste bili samo vi, bilo je i drugih ljudi, mi smo videli, Srđan mu je odgovorio, bio sam samo ja , loše ste videli.

Постави коментар

0 Коментари