Policija na Uskrs pretukla Bojana Savića


 Kako tvrdi Bojan Savić, osnivač pokreta građanska patrola , novinar i glumac, njega je policija na uskrs neosnovano lišila slobode, oduzela mu lične predmete i prebila bez razloga.

 Ovo je izjava Bojana Savića povodom ovog događaja.

Sinoć, dok sam izveštavao sa ulica grada u uživo prenosu sa instagrama i dok sam bio u redovnoj kontroli od strane policajaca koji dežuraju na ulici, došla su dva inspektora sa očiglednom namerom da me uhapse! 

 Iscenirali su i isprovocirali konflikt i uhapsili me pod izgovorom da sam ometao službena lica u vršenju dožnosti! Najbrutalnije sam uhapšen i tučen u kolima gde mi je jedan od njih udarcem u levo uvo probio bubnu opnu!

 Takođe, sve moje snimke sa telefona, kamera i diktafona su izbrisali dok su me držali u stanici odbijavši da mi predaju stvari. Zadržali su mi automobil zbog veštačenja i podneli krivičnu prijavu za ometanje službenog lica u vršenju dužnosti i posebni slučajevi falsifikovanja isprave!


 Naravno da će sve ovo pasti u vodu i naravno da me neće uplašiti, baš naprotiv, rešiću ova dva inspektoršića ali želim da obavestim javnost da počinju pritisci na Bojana Savića što je još jedan dokaz da se istina u ovoj zemlji ubija. Delite ovo a uskoro ceo prilog o događaju!

 Policija se za sada nije oglašavala povodom optužba Bojana Savića, niti je na portalu MUP izdala bilo kakvo zvanično saopštenje.

Постави коментар

0 Коментари